Program studium obejmuje 168 godzin dydaktycznych bezpośredniej pracy z trenerami, 9 zjazdów od października do czerwca. Poza uczestnictwem w zajęciach, wymagana jest również praca własna, która obejmuje: prace pisemne, czytanie literatury, prowadzenie dziennika, pisanie recenzji z wybranych źródeł, prowadzenie coachingu: peer coaching (z osobą z grupy), coaching pro-bono (z 2 osobami spoza zajęć) oraz self-coaching (własne doświadczenie coachingu z profesjonalnym coachem), co daje łączną ilość ponad 189 godzin dydaktycznych studium.
Szczegółowe informacje o szkoleniu
Zgłoszenie na Studium Coachingu
Opinie absolwentów Studium Coachingu:
„ Gorąco polecam, jeśli chcesz doświadczyć zmiany, odkryć w sobie talenty, dowiedzieć się jak osiągnąć cele. To miejsce również dla Ciebie jeśli chcesz się nauczyć, jak profesjonalnie wspierać innych w rozwoju i pomóc innym stać się najlepszą wersją siebie samego!”
Anna , dział Public Relation w korporacji
„Świetna okazja do rozwoju a jednocześnie zdobycia kompetencji coacha”
Anna, pedagog, teolog, trenerka Szkoły Pamięci
„Bardzo profesjonalnie prowadzone studium. Prowadzący spójni i zachęcający postawą do bycia coachem”
Katarzyna , psycholog, psychoterapeuta, specjalista interwencji kryzysowej
„Prowadzące pełne energii pasji i doświadczenia. Idź na te studium, bo nastąpi przełom w Twoim życiu!”
Dorota, pracownik kancelarii prawniczej
„Prowadzące profesjonalne, kompetentne, życzliwe, entuzjastyczne, obdarzające nadzieją, pewnością, wiarą i pasją do zajmowania się ludźmi (i sobą) za pomocą metod coachingowych.”
Małgorzata , dyrektor szkoły
„Koniecznie zapisz się! Po Studium wiem, że nie ma rzeczy niemożliwych do zrealizowania. To nie tylko nabycie nowych umiejętności, to przede wszystkim bardzo dobra inwestycja w siebie i w swój rozwój”
Justyna, dyrektor Ośrodka Resocjalizacji
„Niezwykle udany czas”
Kamil, student Politechniki
„Polecam jeśli jesteś ciekawy poznać siebie i pomóc innym poznawać siebie”
Karol, trener rozwoju osobistego
„To była najlepsza inwestycja w siebie, bo można było zobaczyć swoją osobę z różnych perspektyw, zobaczyć co stoi na przeszkodzie w osiągnięciu sukcesu oraz odszukać w sobie i w drugim człowieku to, co w nim najlepsze”
Barbara, pedagog
realizacja estinet.pl